After movie Bob de Voogd Trophy scoort op netwerk LinkedIn

2 november 2021

Je bent een Helmondse Sportheld of niet. En als je een Held maakt, dan heb je soms een streepje voor. Ook in de media. Helden zijn influencers. Soms bewust, vaak zonder het te weten. Na afloop van het toernooi om de Bob de Voogd Trophy moest de ex-international handtekeningen uitdelen aan meisjes en jongens uit de E-jeugd die nog niet eens waren geboren toen hij met Oranje in 2012 in Londen Olympisch zilver behaalde.

Een Held heeft dus ook in de vijfde stad van Brabant aantrekkingskracht en een voorbeeldfunctie. En niet alleen naar jeugd. Gebleken is ook dat Helmondse Sporthelden zakelijk en mediatechnisch hun meerwaarde hebben. Het filmpje van de Bob de Voogd Trophy werd door de naamgever op zijn pagina van het zakelijke netwerk LinkedIn geplaatst.

Inmiddels hebben bijna honderd zakelijke connecties van de bij HC Helmond begonnen speler van het Belgische Braxgata een reactie op het filmpje gegeven. In de tekst bedankt De Voogd ook de stichting voor hun inzet voor het toernooi dat jaarlijks terug zal keren bij zijn eerste club. En in het filmpje geeft de hockeyer aan het leuk te vinden om iets voor zijn sport en de volgende generatie hockeyers en hockeysters te doen. En ja, ook om een dag in het jaar een Helmondse Sportheld te zijn en zich compleet met een video van zijn evenement even zo te voelen.

Het is het zakelijke netwerk van De Voogd niet ontgaan. Wellicht zijn zijn in 2022 daarom wellicht ook als partner van Helmondse Sporthelden betrokken bij de leukste hockeydag van Brabant. Helmondse Sporthelden is een stichting met een ANBI-status, dus sponsoring is fiscaal gezien een gift die van de belasting mag worden afgetrokken. Geinteresseerde bedrijven kunnen contact opnemen met bestuurslid Marc de Wit of voorzitter Frans Stienen.


Terug naar nieuwsoverzicht